Yummy in my tummy

Era o superba zi de luni, o noua saptamana, un nou examen. Pentru a avea o saptamana buna m-am gandit sa pregatesc o mica surpriza (delicioasa) pentru mine si colega mea de apartament. Asa ca am decis sa fac niste pancakes, care au iesit de-li-cioa-se!

De ce ai nevoie:

1. 200 de grame de faina
2. 250 ml de lapte
3. 2 oua
3. 2 lingurite rase praf de copt
4. un varf de lingurita rasa de bicarbonat
5. un varf de sare
6. 4 linguri de zahar
7. un zahar vanilat
8. 3 linguri ulei

Mod de preparare:

Amestecam praful de copt, bicarbonatul, zaharul si faina pe care mai apoi le dam prin sita.

Intr-un alt vas preparam ouale cu putina sare, amestecam bine, dupa care adaugam laptele si uleiul.

Ulterior adaugam mixul de lapte si oua peste faina si amestecam bine, de jos in sus.

Aluatul obtinut trebuie sa aiba o consistenta pufoasa.

Intre timp incalzim o tigaie cu un cubulet de unt, dupa care stergem tigaia cu un servetel pentru a obtine pancakes cu o suprafata aurie uniforma.

Compozitia se ia cu un polonic si se pune in centrul tigaii incinse. Dupa ce l-am turnat nu ii atingem suprafata, acesta se va intinde de unul singur atata cat va fi nevoie. In momentul in care incep sa apara mici bule iar suprafata isi pierde luciul, intoarcem pancakes-ul pe cealalta parte.

Eu le-am servit cu bucati de capsuni si nuca peste care am adaugat putina miere. Iar surpriza a fost divinaaaa! ❤️

Voilaaa!
Bon appétit!

20140606-135441-50081909.jpg

20140606-135442-50082051.jpg

2 Comments Add yours

  1. Riana says:

    Ti-am folosit si eu reteta in dimineata aceasta. Au iesit foarte buneeee!!! :*

    1. biancss says:

      Ma bucur foarte mult sa aud astaaaa! :* enjoy! :*

Leave a Reply

