Make up is the answer. I just forgot what the question was…

20140617-022534-8734890.jpg

Zilele trecute m-am gandit ca ar fi momentul sa ma rasplatesc pentru tot efortul depus in sesiune. Glumesc, defapt doar cautam un motiv pentru care sa imi fac eu mie un mini cadou. Daca nu ne cadorisim noi insine, cine sa o faca, nu?

De multa vreme aveam in cap ideea de a mai face un pas inainte in domeniul machiajului, avand in vedere ca am ajuns sa nu ma limitez doar la a ma machia pe mine. Asadar am aruncat o privire aici -> http://www.makeup-shop.ro/ , ceea ce va recomand si voua daca sunteti pasionate de machiaj sau pur si simplu vreti sa va “refaceti” stocul cu produse de calitate.

Comanda mea a ajuns in urmatoarele 3 zile iar totul a decurs perfect. Am primit pachetelul minune care m-a facut cea mai fericita fata haha 🙂

20140617-022310-8590658.jpg

In mini colet se gaseau patru lucruri micute care fac minuni.

In primul rand, am ales o paleta de culori i-Divine “Au naturel” de la Sleek. Culorile sunt superbe si pot fi combinate atat pentru un machiaj de zi, cat si pentru unul de seara. Printre cele 12 culori se gasesc atat culori mate, cat si culori sidefate. O adevarata bucurie intr-o cutie micutaaa micutaa.

20140617-022553-8753391.jpg20140617-022311-8591405.jpgPentru ca nuantele sa fie exploatate la maxim am ales un set de 5 pensule. Acesta este un set de la Real Techniques si recunosc ca sunt super incantata de rezultatele pe care le poti obtine cu aceste pensule. Partea buna e si ca vin insotite de o gentuta protectoare care poate sta in picioare, ceea ce e foarte la indemna in momentul in care (te) machiezi.

20140617-022555-8755954.jpg

Urmatoarele doua alegeri sunt tot niste pensule. Prima este o pensula pentru aplicarea pudrei, la fel, tot de la Real Techniques. Ceea ce e dragut la ea este ca poate sta in picioare, asa ca poti sa o ti linistita pe masa pe verticala pana cand ai nevoie de ea. Pudra aplicata cu pensula se pliaza perfect pe fata si ceea ce imi place mie personal cel mai mult e faptul ca pudra nu se disperseaza aiurea de pe perii ei. O mica problema ar putea fi marimea, eu personal cred ca e putin cam mare si nu prea poti lucra in detaliu cu ea. Dar per total e perfectaaa.

20140617-022554-8754231.jpg

 

Ultima achizitie este tot o pensula si tot de la Real Techniques. Aceasta e o pensula pentru aplicarea fondului de ten. Ei bineee, aceasta pensula este ideala, cel putin pentru mine. Aplicarea fondului de ten cu ea este o operatiune usoara si chiar duce la crearea unui ten perfect. Ceea ce o face foarte utila este forma si marimea ei. Se poate aplica fondul de ten atat pe portiuni mari, cat si in detaliu. O minunatie! 🙂

20140617-022313-8593277.jpg

Cam in asta a constat ultima mea “sesiune de shopping”, sesiune de care trebuie sa recunosc ca sunt foarte mandra si asta pentru ca am facut niste alegeri potrivite. Acum urmeaza doar distractia si incercarea a zeci de machiaje.

20140617-022534-8734152.jpg

 

Heeeelp. In ajutor de fete “dornice de sacrificiu”! Hahaha.

Let the fun begin! 

 

 

 

 

Leave a Reply

