1st year of College – Done

20140706-151244-54764999.jpg
University

A trecut primul an de facultate…

Iar mie nu imi vine sa cred!

Am impresia ca tot anul s-a scurs mult prea repede… Incepand cu bacalaureatul, admiterea, cu primele cursuri, cu materii noi, cu prima sesiune si terminand cu sesiunea de vara.

O multime de evenimente marcante in viata mea s-au produs si pot sa afirm ca a fost daca nu cel mai frumos, cu siguranta unul dintre cei mai interesanti ani din viata mea! ❤️
Am sarbatorit, am dansat, am ras, am plans ( de ras), am fost stresata, agitata, am cutreierat orasul in lung si in lat, dimineata dupa club, noaptea inainte de a iesi, iubeam noptile cu maxim 3 ore de somn iar apoi mersul la facultate, cu metroul, unde aveai noroc sa nu adormi si sa te trezesti la capat de linie, adormitul la curs, mersul la curs sau la biblioteca doar pentru a sta la priza sa-ti incarci iPhone-ul, planuri facute in ultimul minut, taximetristi amuzanti, taximetristi tristi, oameni interesanti, oameni pe care vrei sa ii eviti dar iti e rusine sa le spui asta direct, ameteli, piatra cubica de pe Lipscani, ploi, soare, furtuni, ninsoare, prietenii, certuri, poze, multe multe multe poze, sampanie, vin, tequila, vodka, bani, rochii, tocuri, machiaj, pre party, han, referate, examen, deadline, carti, paragrafe, notite, mail, proiecte, prezentari, iesiri, iubire, kissing game,fotografi, facultate, ultimul examen…
Primul meu an de facultate a aratat cam asa, in mare parte. Si desi au trecut doar cateva zile de cand s-a terminat, deja imi e dor de toata agitatia vietii de student in Bucuresti!

Daca am uitat ceva, fetele mele, scumpele de ele, imi vor aduce aminte, sunt sigura! Iar acum, tot ce putem face e sa ne bucuram de vacanta, sa regretam ca nu suntem in Bucuresti impreuna, sa ne vizitam, sa ne distram si sa numaram zilele pana vom ajunge sa ne vedem iar pentru anul doi de facultate.

Un nou an, o noua viata! ❤️

 

Ultima zi de facultate ->

 

20140706-151245-54765217.jpg
20140706-151245-54765139.jpg Girlsss
20140706-151245-54765439.jpg
outfit on my last exam
20140706-151246-54766098.jpg
bestie

20140706-151246-54766387.jpg

20140706-151245-54765634.jpg

 

Abia astept sa ne revedem, Bucuresti!  L-O-V-E

Leave a Reply

