Summertime madness

Balaton Sound 2014
Balaton Sound 2014
Dupa cateva zile bine meritate de somn sunt pregatita sa imi reamintesc de saptamana geniala pe care am petrecut-o la cel mai tare festival.

Balaton Sound 2014 a fost o nebunie generala.  Faptul ca am ajuns acasa cu o raceala grozava si initial fara voce trebuie sa demonstreze foarte clar faptul ca a fost o experienta de neuitat.

5 zile de nesomn, 5 zile de muzica, lumini si desigur, artistii preferati ai momentului. Line up here!

Ceea ce pot sa spun ca am realizat in acest 5 zile e faptul ca DJ’s are God. Toate starile prin care reusesc sa te treaca e nemaipomenit. Din pacate insa, pe moment nu realizezi absolut deloc ce se intampla in jurul tau sau cu tine. Am ajuns sa stau in primul rand, in fata artistilor pe care ii apreciez cel mai mult iar acum simt ca nu m-am bucurat de moment, in schimb, cand ma uit la toate filmarile si pozele pe care le-am facut realizez ca aceste amintiri vor ramane tot timpul in mintea mea.

Cel mai “hot” artist al festivalului nu pot sa-l numesc. Marea majoritate au fost niste seturi incredibile si desigur, fiecare are genul lui. In schimb, ceea ce m-a impresionat profund in sensul ca mi-a ramas in minte in continuu si imi afecteaza starea sunt cele doua cantece ale lui Steve Angello – Wasted Love si Children of the Wild.

 

Steve Angello – Wasted Love

Steve Angello – Children of the Wild 

 

Sebastian Ingrosso nu inceta sa remarce cat de genial e publicul si cat de bine s-a simtit.

 

Sebastian Ingrosso

Sebastian Ingrosso Part 2

 

Energia pozitiva a venit din partea tuturor artistilor care au postat pe site-urile lor poze, impresii si multumiri.

 

Armin van Buuren

Rita Ora

Dimitri Vegas & Like Mike

David Guetta – When love takes over

Wiz Khalifa – We dem boys

 

Din pacate insa, au fost si surprize neplacute. Am asteptat foarte mult sa le vad pe fetele din Krewella si sa aud live piesa Alive, crezand ca imi va da un sentiment… wow. In schimb, cele doua ore au fost doar o mare dezamagire, deloc ce ma asteptam. Surpriza placuta a venit din partea lui Martin Solveig. A cantat frumos Night out, o voce super draguta, in schimb, nu te-ai astepta niciodata la trap si electro din partea lui. Dar a fost sincer, genial.

A plouat in continuu dar astea nu a oprit pe nimeni. Ne-am inarmat cu pelerine de ploaie intr-un final (not really that fancy…) si am ignorat vremea. Problema a venit cand s-a inundat cortul, dar la fel, nici asta nu ne-a oprit.

 

David Guetta – Lovers on the sun

Martin Garrix

Nervo

 

Ziua se transforma in noapte, iar noaptea in zi. Nebunia generala incepea in jurul orei 17:30 si se incheia la ora 06:00. Rasaritul pe o terasa, intr-un hamac era singurul lucru de care aveai nevoie dupa o noapte nebuna. Si il priveai si te relaxai. A fost perfect. O combinatie excelenta intre haos si calm. 

 

Alesso vs One Republic – If I lose myself

Alesso – Under Control

 

Multe multe multe filmari de la festival in text! Meritaaaa ❤

 

Outfituri de festival asap ❤

 

Daca vara asta ati ratat Balaton Sound, cu siguranta anul viitor e un must, avand in vedere ca an an de an festivalul se dezvolta din ce in ce mai mult, e incredibil ce devine! Balaton Sound Official Site

 

Balaton Sound 2014 thank you for the amazing experience! Balaton Sound 2015 – beware!

Leave a Reply

