UNTOLD Festival 2016 după o săptămână

A trecut o săptămână de la UNTOLD!

Untold Festival

Ok. Wow. CE?!

S-a scris atât de mult despre cât de super/fantastic/excelent a fost festivalul UNTOLD, încât nu cred că aș mai putea să adaug ceva.

Untold Festival

All in all, am dormit cateva zile (o săptămână practic) pentru a-mi recupera somnul încă mai lucrez la asta, dar fiecare oră în care încerc să îmi revin imi aduce aminte cât de mult a meritat toată nebunia asta.

Untold Festival 2016

DISCLAIMER: Persoanele din jurul meu știu foarte bine că sunt ”the festival type” și că pe durata festivalului eu defapt mă alimentez cu energie și nu resimt oboseala. Ceea ce e perfect! Până când se încheie festivalul… major headaches alert 😀

Untold Festival 2016

Despre UNTOLD doar atât: dacă sunteți fanii artiștilor sau iubiți doar sentimentul de festival MERGEȚI!

IMG_4084

De ce?

  1. Organizarea este impecabilă
  2. Sentimentul pe care îl primești de la oamenii din jurul tău ❤ *nothing like you’ve ever felt before*
  3. Locurile super bune pentru poze
  4. Activitățile care au loc ziua *P.S. Trebuie să pândiți un hamac sau un leagăn!*
  5. Muzica 24/24
  6. Efectele vizuale
  7. Hainele *loooooviiingggg the festival looks*
  8. Mâncarea de festival
  9. Știința spune că dacă mergi la festival, ești un om mult mai fericit decât restul! 😉
  10. E VARĂ ȘI E FESTIVAL

IMG_4018

Untold Festival 2016

IMG_3988.jpg

În rest, dacă nu ați ajuns la UNTOLD și încă nu sunteți hotărâți ce faceți anul viitor, colecția mea de 18 Instagram posts și restul pozelor vor vorbi de la sine legat de atmosfera de acolo, festival outfits, artiști adică UNTOLD 2016. ❤

IMG_4033

P.S. Dacă ajungeți la festival, 7 zile după nebunie programați-vă doar somn. Nu o să fiți în stare nici măcar să scrieți un blog post 😀

 

Leave a Reply

